Monday, June 15, 2009

MENUNGGU PENUH PENYEKSAAN

Hmmm..... Tensionnyerrr kalau menunggu ni..paling perkara yg cukup aku menyampah....Hai..aku call bekaliX2 tak dijawabnyerr.....ni kes tidur tak sedarkan dirilah....Aku nak drive sendiri kat tempat kerja..."Hmm abang tak caya lagi". Katanya. Haii...lesen aku ni nak buat apa...simpan jerrrrlah. Tulah yang tension nilah ...menunggu berjamX2...mata ni dah mengantuk ni...aku fikir nak tidur jerrr...malam tadi kat ICU tu sibuklah jugak.Dah habis duty fikiran ingat TIDUR...jerrr. Tapi...kena menunggu...nasiblah.



Tengah boringX2 menunggu Cik Abang...snap pic kain rentang ni....Hai..sedihlah pulak rasa hati...cause tak dapt menyusukan anakX2 sampai umur 2 tahun...



PagiX2 dah pekena Milo ais...Hai..tu pasal perut aku buncit..suka sangat minum ais ni....tak pantang langsung aku ni...Belasah jerrr.





Dah 2 jam aku tunggu tak sampaiX2 lagi...Muncung muka aku dibuatnyerrr...perut rasa laparlah pulak....Pergi cafe Hospital tengok apa yang boleh dimakan buat serapan pagi aku...... Sedapnyerrr...pagiX2 makan makanan orang putih plkk.....

Cik Abang sampai dalam pukul 9.00 am...bengang jerrr...Aku dah mengantuk gilerrr ni....sakit hati dibuatnyerrr... ( tapi sayang ). Berapa jam aku menunggu 2 jam. Kalau dapat drive sndirikan seronok...taklah jadi macam ni..aku senang ,dia pun senang....tak payahlah nak susah menghantar dan mengambil aku...kalau dekat tak pa...jauh pulak tu , dari L.Dagang ke Hosp. Serdang...jauh tuuu...duit minyak jangan nak ceritalah.....
Abang percayalah kat Zu......believe me i can drive alone..please trust me



Aku yang bengang.....

0 comments:

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP