Monday, June 15, 2009

ALAHAI POKOK BUNGA KU SAYANG


Dah lama aku tak menjengok pokokX2 bunga kat taman...
Hmmm mana ada masa sekarang...Sibuk memanjang...
Hari ni aku jengokX2lah pokok kecayangan aku tuuu...Ada yang dah mati....ada dah ditumbuhi rumput.....Kesian pokokX2 aku terbiar jerr macam tu...
Tuannyer tak sempat nak bela...Nasiblah ya...




Anak aku Fatin...sibuklah plkkk.....nak menolong...tapi palah nanti bila dah besar senang sikit ibu...anak dara ibu boleh lahtolong...yerrrrr



Ni bijih benih pokok (Aku tak pasti apa nama pokok ni)...Bijih ni aku ambil dekat ZOO Negara..
.pokok tu very nice...aku ambil dalam 10 bijih....Entah hidup...
entah ke tidak...
tengok jerlah nanti...



Niee....Pokok buah kedondong...mak mertua aku yang bawak....Tanam depan rumah



Ni pokok sepit udang...bunganyer baru jer keluar...lama jugak nak tumbuh bunganyerr...
daunX2nyer habis dimakan ulat....Lama terbiar tak dijaga.....



Ni pokok penang.....Hai bilalah nak tinggi.....lama jugak dah setahunlah....
ketinggiannyerr di tahap tu jerrr....... Hmmm tak diletak baja...nilah jadinyerrr.


NILAH SEBAHAGIAN POKOK BUNGA AKU YANG ADA, YANG LAIN BANYAK DAH MATI......ANGANX2 TU NAK BUAT KONSEP ALAX2 BALI GITU...TAPI MASA TAK ADA.



Pencinta bunga




0 comments:

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP