Saturday, May 30, 2009

Aku terkenang....Zaman remajaku..kelakauulerr

Ya Allah rasa dunia ni kecik sangat...sedang aku sibuk mencari sesuatu kat google...tetiba aku terjumpa nama seseorang yang pernah aku sayangi (tu dulu punyerrr story zaman remaja.... tu namanya cinta monyet) Tapi masa bercinta tu ingatkan cinta sejati (FOREVER) He..he..he...Lama gak tak dengar cerita dia...Lost contact about 14 yrs ago. Form 4 dia dapat gi belajar kat Sek.Vok. Klang...aku ni kurang sikit pandai duduk jer lah kat sini(SMBC)...tapi we all still contact , after SPM we,re clashed...dia futher study kat UTM...Aku pulak ambik Nursing course kat HKL....dari situ kita orang lost contact ,pelik kan wahal UTM tu kat jalan Semarak dekat jer ngan HKL....hmm pendek kata FORGET me FOREVER lah tu...Takpalah...orang di menara gading katakan (Ni mesti kes ada awek barulah ni)...Saja jerr dah tak ada jodoh

Bila dapat no HP dia, aku saja call betul kerr orang nyer...memang betul...hai nilah namanya globalisasi... yalah tertanyaX2 gak apa cerita dia sekarang...Dah pun berumah tangga anak baru 2 orang....Kira aku kawin dululah...Tu cerita lama ...cinta monyet...sweat bila dikenang...banyak kenangan di sekolah tu...paling seronok sekali dikenang masa form 3...banyak memory ngan kekawan..termasuk ngan si mamat nilah.....

Bila aku tengok pic lama -lama , rindu rasanya...korang semua kat mana agaknyerr yerr...masing-masing dah buat haluan masingX2.Kalu buat reunion kan bagus...kalau jumpa mesti korang semua perut dah memboroi. He..he..he termasuklah aku.



Selamat Tinggal memori lama-ku! ewaahh...



0 comments:

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP