Friday, January 2, 2009

BUNGA DI TAMAN KU

Semenjak duduk kat kampung ni minat pulak aku menanam pokok bunga...seronok ajer tengok pokok bunga ni..bau dia harum ,daun yang menghijau...aku rasa satu kepuasan....masa mulax2 pindah kat sini... pantang lalu nursery pasti aku berhabis duit nak beli pokok ni.....Tapi tak palah yang penting...aku puasss....selalu berhabis duit beli baju , tapi sekarang berhabis duit beli pokok bunga...."TAKPOLAH". Nilah sebahagian pokok bunga kesayangan ku.....

















Ni adalah pokok yang paling aku minat...idea aku sekarang ni...nak masuk kan pokokX2 ni dalam pasu yang cantik sikitlah...Aku nak biakkan dalam sepuluh biji pasu.....Lepas aku susun semua kat tepi rumah.... Nama pokok ni pun aku tak pasti.



Gambar di bawah ni adalah sebahagian pokok bunga ku...kebanyakkan pokok yang aku pilih berdaun hijau...jenis berbunga tu aku tak berapa minat lagi nak simpan di dalam taman ku ni...... NantiX2 kot...











0 comments:

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP